piątek, 24 października 2014

UWAGA! PROSZĘ PRZECZYTAJCIE!

Hej!

Kochani WIEM, ZE zawalam .... 
dodałam Ostatní rozdział my wrześniu. 

Przeczytałam tutaj komentarze i zdałam sobie sprawdę, WIEM, ZE postępuję wobec była BARDZO NIE fair. 

JESTEM niestety w ostatniej klasie i czekają MNIE egzaminy, które zależą od mojej Przyszłości. (Szczególnie najgorzej GDY chodzi sie do najlepszej szkoly w miescie ... masakra).

Chciałam to naprawde BARDZO, BARDZO przeprosić.
Podjęłam Jako jedyny.

NIE BEDA DALEJ PROWADZIŁA BLOGA, BO MOJE OBIECYWANIE ... NIE WYRABIAM.

Bede WCIĄŻ PISAŁA, SZYKUJĘ MAŁY PROJEKT, NOWY BLOG. 
ALE NIE DODAM NIC DO poki NIE SKOŃCZĘ CAŁKOWICIE GO Pisac. 
WTEDY REGULARNIE Bede DODAWAŁA Rozdziały.
MAM Nadzieje, ZE MI WYBACZYCIE. 

NIE WIEM kiedy go założę, ale na pewno zrobię, aby jeszcze w Tym Roku. 
WAM moge obiecać na 100% :)

Kocham to ♥ ♥ ♥

I jeszcze Raz BARDZO przepraszam xx





1 komentarz:

  1. Proszę skończ to opowiadanie,wciągnełam się.
    A ja dalej mogę czekać na rozdział
    Proszę :))

    OdpowiedzUsuń